Motofavorīts pārstāvētie zīmoli:
Motomeklēšana
Ražotājs:
Tips:
Modelis:
Foto galerijas Vairāk...
Suzuki V-Strom sērijas 2017. gada jaunumi. Ziņas
 

V-Strom 650 un V-Strom 650XT
Suzuki V-Strom 650 ir pārdotākais modelis savā segmentā visā pasaulē kopš tā parādīšanās 2004. gadā. 2017. gada izlaidumam šis modelis ir ieguvis vairāk jaudas, mazāku svaru, labāku saķeres kontroli un atbilst jaunajiem Euro 4 emisijas noteikumiem.
Suzuki 645cc V-Twin dzinējs ir pazīstams kā viens no labākajiem dzinējiem šajā paaudzē. Jaunais V-Strom 650 ir ieguvis vairāk jaudas - līdz 70zs pie 8 800 rpm un 62Nm griezes momentu pie 6500rpm.
Jaunā izplūdes sistēma dod vairāk jaudas un griezi, kamēr ietaupa svaru, samazinātu trokšņu līmeni un pazemina kopējo motocikla smaguma centru.
Jaunums abām komplektācijām ir izmaiņas dzinējam zemo apgriezienu zonā, kurā palielināta dzinēja vilkme, jaunā vieglā startēšanas sistēma un divu režīmu saķeres kontrole, kura ir izslēdzama.
Gan V-Strom 650, gan V-Strom 650XT ir pilnībā mainīts dizains, kas ļoti līdzinās lielajam brālim V-Strom 1000.
XT modelim jau standartā ir vairāk aprīkojuma nekā V-Strom 650, piešķirot tam vairāk bezceļa noskaņojumu. Spieķotie rati piešķir labāku trieciena izturību uz nelīdzenām virsmām, kamēr apakšējais aizsargs pasargā dzinēju. Roku sargi pasargā no vēja, zariem un akmeņiem.
Jaunie modeļi būs pieejami 2017. gada pavasarī.

V-Strom 1000 un V-Strom 1000XT
Arī Suzuki V-Strom 1000 priekšs 2017. gada ir daži uzlabojumi. Vispamanāmākā ir bremžu ABS sistēmas uzlabotā darbība līkumos, kura izmanto vairāk parametrus darbības analīzei
Abi piedzīvojumu motociklu modeļi ir ieguvuši asāku stilu priekš 2017. gada. Aprīkoti ar “Motion Track Brake System” (kustības saķeres bremžu sistēmu), kas kombinējot informāciju par motocikla sagāzuma leņķi un riteņu ātrumu, ļauj ABS sistēmai iejaukties un kontrolēt bremzēšanas spiedienu, gan, kad motocikls ir sagāzts, gan, kad uz taisnas līnijas. Šī sistēma arī automātiski maina spiedienu uz aizmugurējā riteņa bremzi, kad priekšējās bremžu sistēmas efektivitāte mēģina atslogot motocikla aizmugurējo daļu.
Jaunā Suzuki “easy-start” piedarbināšanas sistēma, debitēja uz GSX-S1000 modeļiem. Šī sistēma nozīmē, ka nav vairs vajadzības izspiest sajūgu, lai piedarbinātu motociklu un ir vajadzīgs tikai viens startera pogas spiediens. V-Strom 1000 arī ir izmaiņas dzinēja zemo apgriezienu zonā, kurā palielināta dzinēja vilkme. Trīs līmeņu saķeres kontrole palikusi jau no iepriekšējā modeļa.
Ilgi pavadītās stundas vēja tunelī, testējot jauno dizainu, noveda pie tā, ka jaunajam V-Strom ir arī jauns vējstikls, kam ir izmainīts gan augstums, gan leņķis, lai tas atbilstu dažāda auguma vadītājiem. Roku sargi un dzinēja aizsargs jau ir standarta aprīkojumā abiem modeļiem.
Kamēr bāzes modelim ir lietie alumīnija diski ar 10 spieķiem, tad V-Strom 1000XT jau ir spieķotais disks ar DID aplocēm. Spieķotie rati piešķir labāku trieciena izturību uz nelīdzenām virsmām.
Abi modeļi būs pieejami melnā un baltā, kā arī “Champion Yellow” krāsā. “Champion Yellow” V-Strom 1000XT arī būs anodizētas zelta aploces.
Jaunie modeļi būs pieejami 2017. gada pavasarī.