Svētki
Atpakaļ spēlē: KTM 450 SMR atkal rēc sacīkšu trasēs Ziņas
Atpakaļ spēlē: KTM 450 SMR atkal rēc sacīkšu trasēs

Septiņus gadus pēc tam, kad KTM pēdējo reizi izveidoja izcilo Supermoto motociklu - KTM 450 SMR, motocikls veic satriecošu atgriešanos 2021. gadā.

Kopš pēdējā 450 Supermoto ir pagājis pārāk ilgs laiks, tāpēc KTM nolēma, ka viņu ciltsgrāmatas atjaunošana šajā segmentā ir ievērojami nokavēta. Uzņēmums vēlējās pievērsties sacīkšu motocikla “prombūtnei” savā dūšīgajā arsenālā, un ir ļoti rūpējies par sava KTM 450 SMR pilnīgi jaunas versijas izgatavošanu trasē izsalkušajiem braucējiem.

2021. gada KTM 450 SMR sirds ir 450 kubikcentimetru dzinējs, kas KTM 450 SX-F padarīja par tik lielisku motokrosa un superkrosa ieroci. Uzņēmuma jaunākās paaudzes četrtaktu inženierija piedāvā 63 zirgspēku palielinājumu pie svara, kas nedaudz pārsniedz 27 kg. Motors ir cītīgi orientēts rāmī, lai uzsvērtu masveida centralizāciju. Zem SOHC cilindra galvas dzīvo 95 mm urbuma viegls alumīnija cilindrs, kurā atrodas 320 g virzulis, savukārt, stratēģiski novietotā kloķvārpsta ir vēl viens papildinājums motocikla centralizētai vadīšanai. Augstas klases klanis veicina garos 100 stundu servisa intervālus.

Dzinēja jaudas izmantošana ir iespējama, pateicoties PANKL Racing Systems 5 pakāpju pārnesumkārbai ar modernu sensoru, kas ļauj katram pārnesumam norādīt īpašas motora kartes. Lai uzlabotu aizmugurējo riteņu stabilitāti, tiek pievienots SUTER slīdošais sajūgs: būtiska sastāvdaļa Supermoto sacīkšu braucējam.

Motocikla āriene ir veidota caur īpašu hroma molibdēna tērauda rāmi; kura robotizētā metināšana nodrošina precizitāti un kvalitāti. Šasija ir izturīga, bet viegla; 900 g alumīnija apakšrāmis ir galvenā sastāvdaļa.

Supermoto konkurentiem būs nepieciešama akūta saikne ar asfalta segumu, bet arī uzticama reakcija no izciļņiem un dažādiem apstākļiem bezceļa posmos, tāpēc kompaktais un vieglais WP Suspension XACT aizmugurējais amortizators ir vērtīgs un pilnībā regulējams komponents. Aizmugurējā riteņa gājiens 266 mm (285 mm uz priekšu) ir daļa no Supermoto īpašās paketes, kur sakabes sistēma un aizmugures iestatītā ģeometrija liek lietojamību un vadāmību priekšplānā.

Apstāšanās jauda ir būtiska, lai KTM 450 SMR un KTM paļaujas uz BREMBO partneriem ar augstākās kvalitātes 4 virzuļu radiālo suportu un galveno cilindru uz priekšējās bremzes, lai sniegtu nepieciešamo meistarību, kas tiek pārvaldīta caur 310 mm peldošo disku, un uzticamību 220 mm aizmugurē. Līdzsvars, pārliecība un bremzēšanas prieks noteikti ir dienas kārtībā ar šo specifikāciju.

KTM 450 SMR ir atpakaļ: Vai esi gatavs doties uz priekšu?