Iepazīstinām ar 2025. gada KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO Ziņas
Iepazīstinām ar 2025. gada KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO

KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO atrodas KTM SUPER ADVENTURE klāsta augšgalā, ienesot piedzīvojumu motociklu sfērā pilnīgi jaunus tehnoloģiskos un mehāniskos sasniegumus.

Sākot no šasijas, KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO lepojas ar pārveidotu rāmja stingrību, uzlabojot vadāmību un trases stabilitāti, ar 8 mm zemāku un 10 mm platāk izvērstu motocikla kāpšļu novietojumu, kas uzlabo braucēja komfortu ar plašāku ceļu leņķi.

KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO ir aprīkots ar jaunākās paaudzes WP Semi-Active tehnoloģiju. Salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi, SAT ir noregulēts precīzāk ar vienmērīgāku slāpēšanas darbību augstākās frekvencēs. Tas tika panākts, izmantojot jaunus PWM (impulsa platuma modulācijas) sensorus un jaunu caurejošu stieņu dakšu konstrukciju, kas apvieno dizainu, kas aizgūts no atvērto kārtridžu un slēgto kārtridžu piekares elementiem.

2025. gada modelim ir atjaunināts arī stils un ergonomika ar jaunu virsbūves un sēdekļa dizainu, pilnīgi jaunu LED priekšējo lukturi, jauniem vējstikliem un glabāšanas nodalījumu. Tomēr mehāniskie elementi zem jaunā apvalka nodrošina lielākos atjauninājumus salīdzinājumā ar iepriekšējo paaudzi, un dzinēja tilpuma izmaiņas ir tiešākais akcents.

KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO var lepoties ar palielinātu dzinēja darba tilpumu no 1300 līdz 1350 kubikcentimetriem, radot 173 ZS pie 9500 apgr./min un 145 Nm pie 8000 apgr./min. Tas notiek, pateicoties pārstrādātajām dzinēja sastāvdaļām un pilnīgi jaunajai CAMSHIFT tehnoloģijai, kas nodrošina uzlabotu vadāmību zemu apgriezienu diapazonā, augstāku maksimālo veiktspēju, zemu izmešu daudzumu un degvielas patēriņu. Pie lielākiem apgriezieniem ieplūdes izciļņi nobīdās uz sāniem, atverot vārstus ilgāk un augstāk, lai pārpludinātu cilindru ar gāzi, tādējādi nodrošinot maksimālu veiktspēju. Zemākā apgriezienu diapazonā ieplūdes izciļņi atgriež vārsta laiku un paceļ, optimizējot vadāmību. Šī divējāda pieeja nodrošina spēcīgu veiktspējas palielinājumu neatkarīgi no tā, vai pārvietojaties pilsētas ielās vai plosāt ātrus ceļus.

Tas ir savienots ar pilnīgi jaunu automatizēto manuālo pārnesumkārbu (AMT) — pirmo reizi KTM un ekskluzīvu modelim KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO. Pirmo reizi kā prototips Džonija Obēra rokās redzams iespaidīgajā Red Bull Erzbergrodeo Iron Road prologā, AMT ir viens no inovatīvākajiem dzinēju jauninājumiem, ko KTM izstrādājis pēdējos gados.

AMT ļauj braucējam izvēlēties starp tradicionālo manuālo pārnesumu pārslēgšanu, izmantojot kāju sviru vai stieņa lāpstiņas, vai pilnībā pagriežamu automātisko pārnesumkārbu, vienlaikus saglabājot pilnīgu READY TO RACE attieksmi. Lai uzzinātu vairāk par KTM pilnīgi jauno AMT tehnoloģiju, noklikšķiniet ŠEIT, lai izlasītu digitālās preses komplektu.

KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO saņem arī KTM jauno premium skārien jūtīgo ekrānu, portreta stiprinājuma V80 TFT informācijas paneli. Tas priekšplānā izvirza pilnīgi jaunas paaudzes augstākās kvalitātes elektronisko un elektrisko arhitektūru un braucēju lietojamību. 8 collu skārienekrānam ir induktīvā tehnoloģija, kas ļauj viegli darboties pat tad, ja valkā biezus ziemas cimdus, savukārt novatoriskais pretatspīduma, pirkstu nospiedumu pārklājums uzlabo vispārējo lasāmību. Noklikšķiniet ŠEIT, lai uzzinātu vairāk par jauno V80 TFT informācijas paneli.

Šeit braucējiem ir pieejami visi jaunie BRAUKŠANAS REŽĪMI un savienojamības funkcijas, kā arī KTM jaunākā adaptīvā kruīza kontrole (ACC), kas savam arsenālam pievieno bremžu palīgsistēmu, sadursmes brīdinājumu un distances brīdinājumu. Jaunā ACC sistēma apvienojumā ar AMT ir aprīkota ar ACC Stop & Go. Kad šī sistēma ir aktivizēta, šī sistēma pilnībā apturēs motociklu, ja priekšā braucošais transportlīdzeklis apstāsies. Kad transportlīdzeklis kustas, motocikls automātiski atsāks kustību.

Visu iepriekš minēto nodrošina kompaktāks 5. paaudzes priekšējais radara sensors, ko ražojis Bosch un kas ir iekļauts KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO standarta aprīkojumā. Tas piedāvā veiktspējas optimizāciju, uzlabotu kravas automašīnu noteikšanu, lielāku maksimālo ātrumu un atjauninātus atcelšanas sliekšņus ar Dynamic, Street un Group Ride funkcionalitāti.

2025. gada KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO ir spēks gan veiktspējas, gan tehnoloģisko sasniegumu ziņā, kas vēl vairāk paplašina piedzīvojumu motociklu braukšanas robežas.

Jaunais 2025. gada KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO būs pieejams pie pilnvarotajiem KTM izplatītājiem 2025. gada sākumā. Lai iegūtu plašāku informāciju, apmeklējiet vietni ktm.com.